سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، میانه روی را دوستدارد . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات



بازدید امروز :3
بازدید دیروز :3
کل بازدید :27518
تعداد کل یاداشته ها : 25
103/1/9
9:10 ع

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت

 
گفتگوی آمریکایی ها و اسپانیایی ها روی فرکانس اضطراری کشتیرانی

گفتگویی که واقعاً روی فرکانس اضطراری کشتیرانی، روی کانال ??? سواحل Finisterra Galicia میان اسپانیایی‌ها و آمریکایی‌ها در ?? اکتبر ????ضبط شده‌است.
اسپانیایی‌ها (با سر و صدای متن): A-853 با شما صحبت می‌کند. لطفاً ??درجه به جنوب بچرخید تا از تصادف اجتناب کنید. شما دارید مستقیماً به طرفما می‌آیید. فاصله ?? گره دریایی.

آمریکایی‌ها (با سر و صدای متن): ما به شما پیشنهاد می‌کنیم ?? درجه به شمال بچرخید تا با ما تصادف نکنید.
اسپانیایی‌ها: منفی. تکرار می‌کنیم ?? درجه به جنوب بچرخید تا تصادف نکنید.

 ادامه مطلب...

  

آیا تا به حال از خود سوال کرده اید که چرا سازمان ملل بعنوان مدیر نظم جهانی در آمریکا مستقر است؟ پاسخ به این سوال نه تنها در رویکردهای جهانی آمریکا بلکه در سخنرانی امسال اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل نیز منعکس شده است.
بعد از جنگ جهانی دوم، ایالات متحده آمریکا مدعی توانمندی نظم جهانی برای رسیدن به صلح و آزادی در جهان شد. ترومن رئیس جمهور وقت آمریکا با هدف کمک به همه آسیب دیدگان جنگ جهانی دوم و توجه به گرسنگان آفریقایی، بشکه های شیر خشک را از آمریکا به سراسر دنیا گسیل داشت. بر روی این بشکه ها عکس دو دست به هم فشرده که در آستین یکی پرچم آمریکا و در آستین دیگری پرچم کشور کمک گیرنده بود، هک شده بود. در حقیقت اولین نمودهای جهانی شدن آمریکایی با یک حرکت تبلیغاتی صرف نظر از نیازهای اولویت دار کشورهای جهان، انجام گرفت.

ادامه مطلب...