سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل احمق در دهانش و دهان حکیم در دلش است . [امام عسکری علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات



بازدید امروز :4
بازدید دیروز :2
کل بازدید :27696
تعداد کل یاداشته ها : 25
103/2/23
12:54 ع

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت

یکی از پیام هایی که برایم آمد تبلیغات vpn بود
جمله اولش رو دقت کنید.

«سلام دوست من.ما اعتقاد داریم کاربر ایرانی شایسته احترام است. سرویس های vpn ما برای رفع محرومیت کاربر ایرانی از سایت های مالی و منابع تحقیقاتی و خبری راه اندازی شده است. سرویس های vpn ما با کیفیت مطلوب و دارای پنل کاربری بوده و به پایین ترین قیمت ممکن 2000 تومان برای حفظ کیفیت عرضه میگردد. خریدهای ده عددی به قیما 1500 ت ارائه میگردد. ادرس سایت های ما. در صورت آن لاین بودن پشتبانی سفارش و تحویل در عرض چند دقیقه انجام میگیرد.»


بطور تلویحی می گوید حکومت ایران به کاربر ایرانی احترام نمی گذارد و دسترسی های او را محدود کرده.


بگذریم از اینکه چین، استرالیا و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در رده اول فیلترینگ هستند اما جالبه که احترام به کاربر یعنی همه چیز رو جلوش نمایش گذاشتن.

در تئوری های وسایل ارتباط جمعی یک نظریه به نام رسانه های آزاد داریم که از آن دفاع می کنند و می گویند کاربران خودشان عاقل و مختارند بنابراین آزادی بیان حدی ندارد. بعدها متوجه شدند این تئوری مورد استفاده سرمایه دارانی است که قدرت راه اندازی شبکه را داشته و پیام هایی مطابق نیازهای کاذب انسان ها در رسانه هایشان قرار می دهند که انحرافات اخلاقی و فرهنگی برای جامعه هایشان بدنبال داشته لذا در یک حرکت آمریکایی در سال 1977 تصمیم گرفته شد رسانه ها را براساس مسئولیت اجتماعی تنظیم کنند.

حالا از این حرفا گذشته می خوام بگم با این شعارهای دمو ده شده سرکارمون گذاشتند ها....